Pace!
 
AcasaFAQCautareMembriInregistrareConectare
__Nu sta in poartă, intră!__
Dum 24 Aug 2008, 20:37 Scris de Administrator

VIZITATORII au si ei o sansă de a posta pe acest Forum.
Doar pe acest topic - cine doreste acces la restul Forumului trebuie să se înregistreze.

Ca membri puteti avea acces total la subforumuri ce nu sunt afisate vizitatorilor, cum ar fi Muzică, Politică, Popasuri si altele.

Comentarii: 258
Ultimele subiecte
» OFF TOPIC
Astazi la 15:33 Scris de zaraza26

» Ce mi-a placut azi
Ieri la 23:22 Scris de Anahoret

» PREUMBLĂRI COTIDIENE - prin cetate și nu numai (IV)
Sam 20 Mai 2017, 15:12 Scris de Emil Condor

» Casuta din padure
Joi 18 Mai 2017, 09:11 Scris de zaraza26

» Veștile triste
Lun 15 Mai 2017, 15:09 Scris de Ion

» ASTAZI E ZIUA TA...
Sam 13 Mai 2017, 22:51 Scris de Anahoret

» Stiri IT
Vin 12 Mai 2017, 20:18 Scris de Anahoret

» BANCURI
Lun 08 Mai 2017, 00:34 Scris de Ion

» Video amuzante
Joi 04 Mai 2017, 09:13 Scris de Anahoret

» Mens sana in corpore sano
Joi 04 Mai 2017, 08:34 Scris de Anahoret

» MAXIME, CUGETĂRI...
Mar 02 Mai 2017, 13:32 Scris de zaraza26

» LUMEA IN CARE TRAITI
Vin 28 Apr 2017, 13:36 Scris de zaraza26

» Vorbe de duh spuse de un cinic
Joi 27 Apr 2017, 07:58 Scris de dolion

» Urari de sarbatori
Mar 25 Apr 2017, 05:11 Scris de Ciprian

» Propuneri, Cereri, Sesizari
Sam 22 Apr 2017, 22:25 Scris de Ion

» Una... Alta... în sănătate
Joi 13 Apr 2017, 01:17 Scris de Ciprian

» Politica se face cu... caricaturi
Mier 12 Apr 2017, 17:11 Scris de Emil Condor

» O ard in felul meu....
Mier 12 Apr 2017, 16:58 Scris de Emil Condor

Cuvinte-cheie
monarhia caleidoscop istorie 23 1 bancuri zilei maxime topic romania sibiu limba diverse folos poezie stiri cuvinte problema popasul triste curiozitati dolion poezii drumetie brasov exista
Mai 2017
LunMarMierJoiVinSamDum
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
CalendarCalendar
Top postatori
Emil Condor
 
dolion
 
abbilbal
 
ostrovna
 
zaraza26
 
aurora
 
Anahoret
 
Cristina
 
Ion
 
zuum
 
Cautare
 
 

Rezultate pe:
 

 


Rechercher Cautare avansata

Distribuiti | 
 

 AUTO - Stiri

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : 1, 2, 3  Urmatorul
AutorMesaj
dolion

avatar

Numarul mesajelor : 21221
Varsta : 65
Data de inscriere : 31/05/2009

MesajSubiect: AUTO - Stiri   Mier 29 Dec 2010, 11:18

Legea privind dotarea masinilor cu cauciucuri de iarna se afla pe ultima suta de metri. Saptamana viitoare va fi adusa in discutie in Guvern ordonanta de urgenta privind obligativitatea echiparii autoturismelor cu anvelope de iarna in sezonul rece (1 noiembrie - 31 martie).

Proiectul de ordonanta prevede si nivelul amenzilor care vor fi aplicate celor care nu vor avea masinile "incaltate" corespunzator. Potrivit proiectului, aceasta contraventie ar urma sa fie sanctionata cu 9 pana la 20 de puncte amenda. Un punct amenda este echivalentul a 60 de lei, astfel ca soferii ar putea plati intre 540 de lei si 1.200 de lei, daca vor circula iarna fara cauciucuri corespunzatoare.

De ce sunt atat de importante anvelopele de iarna? Pentru ca pur si simplu cele de vara nu fac fata in sezonul rece. Diferentele nu sunt doar cele legate de aderenta, ci mai ales de consistenta materialului.

_____________________
Pentru cine vrea să creadă, am o mie de motive. Pentru cine nu vrea să creadă, n-am nici unul.
Sus In jos
dolion

avatar

Numarul mesajelor : 21221
Varsta : 65
Data de inscriere : 31/05/2009

MesajSubiect: Re: AUTO - Stiri   Dum 16 Ian 2011, 14:13

Anul trecut, dealerii de masini de lux din Romania, precum Ferrari, BMW sau Rolls Royce, au facut profit, iar cei de autoturisme mai ieftine au inregistrat scaderi ale vanzarilor.

Romanii au cumparat cu o treime mai multe masini BMW decat in 2009, respectiv 1.700 de astfel de autoturisme.

Si Ferrari a gasit in Romania 20 de proprietari pentru masinile sale in 2010.

Totusi, cea mai mare crestere de pe piata noastra a inregistrat- o brandul de lux Nissan Infiniti, numarul de inmatriculari al acestuia crescand la 82 de unitati.

Rolls Royce a vandut anul trecut in tara noastra doar doua astfel de masini.

Jaguar a convins 31 de romani sa-si inmatriculeze un automobil nou de la ei.

Maserati, in schimb, a avut doar 7 cumparatori.

Desi 1.500 de romani si-au achizitionat cate un Mercedes, compania a avut pierderi de 8%.

Sursa: Libertatea - (Redactia Libertatea)

_____________________
Pentru cine vrea să creadă, am o mie de motive. Pentru cine nu vrea să creadă, n-am nici unul.
Sus In jos
dolion

avatar

Numarul mesajelor : 21221
Varsta : 65
Data de inscriere : 31/05/2009

MesajSubiect: Re: AUTO - Stiri   Vin 04 Feb 2011, 19:17

Sistemul bonus-malus, potrivit Ordinului CSA numarul 21/2009, este format din categoria de baza B0, 14 clase de bonus si opt clase de malus. Clasa B0 este clasa atribuita unui asigurat nou, fara istoric in asigurare.
Astfel, reducerile se acorda numai daca nu ati avut daune in anul calendaristic anterior si in anul curent, iar acordarea clasei bonusului, depinde si de perioada pentru care se face noua polita RCA.

Daca polita curenta este in clasa B1 prin reinnoirea acesteia, fara daune, pe o perioada de sase luni aceasta va trece in clasa B2. Daca reinnoirea se face pe 12 luni se va primi clasa B3. Reducerile se acorda in acest fel pana la clasa B14 astfel: B0 -0%, B1 -5%, B2 -10%, B3 -14%, B4 -18%, B5 -22%, B6 -26%, B7 -29%, B8 -32%, B9 -35%, B10 -38%, B11 -41%, B12 -44%, B13 -47%, B14 -50%.

Pentru aplicarea unui malus sunt luate in calcul evenimentele pentru care a fost platita cel putin o dauna in perioada de referinta, in care se retine responsabilitatea totala sau partiala a conducatorului auto, indiferent cine a condus vehiculul la momentul producerii accidentului, indiferent de modul de protocolare a acestuia, prin proces-verbal intocmit de politie ori prin constatare amiabila de accident. In functie de aceste criterii majorarile se aplica astfel pentru cele opt clase de malus: M1 +5%, M2 +10%, M3 +20%, M4 +30%, M5 +45%, M6 +60%, M7 +80% si M8 +100%.

Daca la momentul producerii evenimentului vehiculul era insusit si folosit fara acordul proprietarului si acest lucru a fost sesizat in scris politiei, coeficientul din sistemul bonus-malus al asiguratului nu este influentat.

Reducerea sau majorarea stabilita conform sistemului bonus-malus se aplica tarifelor notificate si practicate de catre societatea de asigurare la care asiguratul doreste sa incheie asigurarea obligatorie de raspundere civila.

Potrivit articolului 72 din Ordinul 21/2009, in situatia in care un asigurat detine mai multe vehicule, sistemul bonus-malus se aplica distinct pentru fiecare vehicul. De asemenea, in cazul vanzarii sau radierii vehiculului asigurat, stabilirea noii clase de bonus-malus pentru un vehicul nou-dobandit se face pornind de la clasa bonus-malus de care asiguratul a beneficiat anterior.

In cazul in care baza de date CEDAM nu poate fi interogata de catre asigurator, acesta poate stabili daunalitatea pe baza unei declaratii pe propria raspundere a asiguratului.

Sursa: Capital - (RCA Super Ieftin)

_____________________
Pentru cine vrea să creadă, am o mie de motive. Pentru cine nu vrea să creadă, n-am nici unul.
Sus In jos
dolion

avatar

Numarul mesajelor : 21221
Varsta : 65
Data de inscriere : 31/05/2009

MesajSubiect: Re: AUTO - Stiri   Vin 04 Mar 2011, 09:57

Fie că vorbim de modele total noi sau de ediții speciale ale unor mașini puternice, Salonul Auto Geneva 2011 a fost bogat și în ce privește "colecția" de mașini sport, pe toate gusturile:

Locul 10: Maserati GranCabrio Sport

Versiune upgradată a frumosului cabriolet italian, GranCabrio Sport ajunge la 450 CP, beneficiind de mici detalii exclusiviste, precum și de o nouă culoare pentru caroserie, Rosso Trionfale.

Locul 9: Gumpert Tornante

La bază este un model Gumpert Apollo, revizuit în profunzime de carosierul Touring Leggera, care a reușit să îi confere un aspect mai apropiat de al GT-urilor cu pretenții.

Locul 8: Lexus LF-A Nurburgring Edition

Unul dintre cele 50 de exemplare dedicate recordului stabilit la Nurburgring a fost prezent și la Geneva 2011.

Citește mai multe despre topul celor mai tari supercaruri și mașini exotice la Geneva 2011 pe www.promotor.ro

_____________________
Pentru cine vrea să creadă, am o mie de motive. Pentru cine nu vrea să creadă, n-am nici unul.
Sus In jos
Diaporevomenos



Numarul mesajelor : 1814
Varsta : 69
Localizare : Patria lui Homer si a lui Dionisie Areopagitul
Data de inscriere : 05/10/2008

MesajSubiect: Re: AUTO - Stiri   Sam 05 Mar 2011, 00:36

@dolion a scris:


Potrivit articolului 72 din Ordinul 21/2009, in situatia in care un asigurat detine mai multe vehicule, sistemul bonus-malus se aplica distinct pentru fiecare vehicul. De asemenea, in cazul vanzarii sau radierii vehiculului asigurat, stabilirea noii clase de bonus-malus pentru un vehicul nou-dobandit se face pornind de la clasa bonus-malus de care asiguratul a beneficiat anterior.

In cazul in care baza de date CEDAM nu poate fi interogata de catre asigurator, acesta poate stabili daunalitatea pe baza unei declaratii pe propria raspundere a asiguratului.

Sursa: Capital - (RCA Super Ieftin)

Consider ca e nedrept sistemul de procedura a asigurărilor la voi.
Cum adică, dacă eu un conducător priceput si atent vînd mașina mea, unui conducător nou fără experienta el va beneficia de reducerile ce le-am dobîndit eu in decursul anilor prin buna comportare in circulație?

La noi, ai vîndut mașina si mai ai 2-3-4 luni de asigurare, ti se da bani înapoi si cel ce a cumpărat-o va trebui sa facă un contract de asigurare a lui personal de la început.
Sus In jos
dolion

avatar

Numarul mesajelor : 21221
Varsta : 65
Data de inscriere : 31/05/2009

MesajSubiect: Re: AUTO - Stiri   Dum 13 Mar 2011, 19:31

Constructorul auto indian Tata Motors ar putea comercializa modelul Nano, cea mai ieftina masina din lume, pe piata europeana incepand din 2013, a declarat directorul general al grupului Carl-Peter Forster intr-un interviu publicat sambata in cotidianul german Frankfurter Rundschau, transmite Reuters.
Intrebat in legatura cu posibilitatea comercializarii modelului Nano in Europa, Carl-Peter Forster a spus : 'lucram la o versiune pentru Europa, care ar urma sa fie gata de comercializare in doi-trei ani'. Pretul acestui model va fi semnificativ mai mare fata de 2.000 de euro cat costa versiunea de baza comercializata in India.
'Pretul estimativ va fi de 5.000 de euro. Va fi vorba de o masina cu patru locuri, pachet complet de siguranta si un motor diesel cu trei cilindri cu o capacitate de 68 de cai putere', a mai spus Carl-Peter Forster.
In luna februarie a acestui an, vanzarile de automobile Nano s-au dublat pana la 8.262 de unitati. Constructorul auto Tata Motors, parte a conglomeratului indian Tata cu activitati variind de la automobile la software, a afisat in trimestrul patru al anului trecut un profit net de 24,24 miliarde rupii (857 milioane dolari), comparativ cu un profit de 6,5 miliarde rupii in perioada similara a lui 2009.

SURSA: Agerpres

_____________________
Pentru cine vrea să creadă, am o mie de motive. Pentru cine nu vrea să creadă, n-am nici unul.
Sus In jos
dolion

avatar

Numarul mesajelor : 21221
Varsta : 65
Data de inscriere : 31/05/2009

MesajSubiect: Re: AUTO - Stiri   Joi 31 Mar 2011, 09:07

Imaginile au fost surprinse de camerele de supraveghere dintr-o intersecție din orașul Heze, provincia Shandog, China. Videoclipul de 12 minute arată un număr impresionant de accidente rutiere, ceea ce poate duce la concluzia că aceasta este cea mai periculoasă intersecție din lume.

La numai 22 de ore de la postarea pe site-ul Youku, filmul a strâns mai mult de 2 milioane de vizualiări și peste 270 de pagini de comentarii.


_____________________
Pentru cine vrea să creadă, am o mie de motive. Pentru cine nu vrea să creadă, n-am nici unul.
Sus In jos
dolion

avatar

Numarul mesajelor : 21221
Varsta : 65
Data de inscriere : 31/05/2009

MesajSubiect: Re: AUTO - Stiri   Mar 12 Apr 2011, 21:17

Pretul carburantilor creste in fiecare luna. In aceste conditii, devine util sa stim cateva lucruri care sa ne faca sa economisim combustibil si implicit bani.

-Soferii trebuie sa circule cu viteze constante si mai reduse, aceasta masura ajutand la o economie de combustibil de aproximativ 10-15%. Pe drumurile nationale, la viteza de 90 de kilometri pe ora se face mai multa economie de combustibil decat daca depasim 100 de kilometri.
-Accelerarati si franati treptat, ca sa nu risipiti energia masinii.
-Opriti motorul, atunci cand stationati mai mult de 30 de secunde.
-Verificati presiunea pneurilor inainte sa plecati la drum. O valoare corecta a presiunii poate reduce cu 3-4% consumul de combustibil. Pneurile umflate prea putin cresc rezistenta la rulare si implicit consumul de carburant.
-Folosirea mai rara a instalatiei de climatizare, deoarece suprasolicita motorul. Folosirea unei viteze mici a instalatiei de climatizare poate reduce cu 10-15% consumul de combustibil.
-Inchiderea geamurilor la viteze mari. Un geam deschis la viteze de peste 100 de km/h scade coeficientul aerodinamic si creste consumul.
-Atunci cand alegeti uleiul masinii dumneavoastra consultati manualul de instructiuni al masinii si incercati sa alegeti un produs cu o vascozitate mare si de buna calitate.
-Inlocuiti la timp filtrele de ulei si aer.

_____________________
Pentru cine vrea să creadă, am o mie de motive. Pentru cine nu vrea să creadă, n-am nici unul.
Sus In jos
dolion

avatar

Numarul mesajelor : 21221
Varsta : 65
Data de inscriere : 31/05/2009

MesajSubiect: Re: AUTO - Stiri   Mier 13 Apr 2011, 09:47


_____________________
Pentru cine vrea să creadă, am o mie de motive. Pentru cine nu vrea să creadă, n-am nici unul.
Sus In jos
dolion

avatar

Numarul mesajelor : 21221
Varsta : 65
Data de inscriere : 31/05/2009

MesajSubiect: Re: AUTO - Stiri   Vin 15 Apr 2011, 23:28

Un studiu realizat pe parcursul anului 2010 de Bridgestone, a demonstrat ca 71% dintre șoferii din Europa ruleaza cu cauciucurile mai putin umflate decat ar trebui.
Conform specialiștilor companiei, efectul direct este un consum ridicat de combustibil și emisii mai mari de CO2. Mai mult chiar, Bridgestone sustine ca, in total, cei 71% dintre șoferi consuma in plus aproape doua miliarde de litri de combustibil anual, ceea ce se traduce intr-o pierdere financiara de 2,8 miliarde de euro, iar mașinile lor emit cu 4,8 milioane tine de CO2 mai mult decat daca anvelopele ar fi utilizate la presiunea corespunzatoare. Alte rezultate importante ale testului facut de Bridgestone arata ca, unul din 14 șoferi, iși pune viata in pericol conducand mașini cu presiunea din anvelope mult sub limita și cu suprafata de contact cu drumul puternic deterioarata. De asemenea, 2% dintre mașinile verificate și-au uzat cauciucurile cu 30% mai devereme decat daca presiunea ar fi fost corespunzatoare.

_____________________
Pentru cine vrea să creadă, am o mie de motive. Pentru cine nu vrea să creadă, n-am nici unul.
Sus In jos
Emil Condor

avatar

Numarul mesajelor : 22360
Varsta : 57
Localizare : mereu cu voi
Data de inscriere : 23/08/2008

MesajSubiect: Re: AUTO - Stiri   Sam 16 Apr 2011, 21:00

Studiul la care te referi, Dolion, este corect.
Singurul avantaj pe care îl au cauciucurile mai putin umflate: frânează mai bine decât cele umflate - au aderentă mai bună la sol. Dar dacă luăm în considerare toate celelalte aspecte, cauciucurile umflate corespunzător sunt categoric de preferat celorlalte.

_____________________
_____________________
Esti ceea ce lasi în urma ta.(EC)
Sus In jos
dolion

avatar

Numarul mesajelor : 21221
Varsta : 65
Data de inscriere : 31/05/2009

MesajSubiect: Re: AUTO - Stiri   Sam 16 Apr 2011, 21:35

Franeaza mai bine, dar masina capata balans din cauza cauciucurilor desumflate si il deruteaza pe conducator. Sau poate sari cauciucul de pe geanta la un viraj prea strans si in forta.

_____________________
Pentru cine vrea să creadă, am o mie de motive. Pentru cine nu vrea să creadă, n-am nici unul.
Sus In jos
Emil Condor

avatar

Numarul mesajelor : 22360
Varsta : 57
Localizare : mereu cu voi
Data de inscriere : 23/08/2008

MesajSubiect: Re: AUTO - Stiri   Sam 16 Apr 2011, 21:38

Ai dreptate, când cauciucurile sunt mai moi, trebuie avut grijă la viraje.
Oricum, ele trebuie să fie umflate la presiunea specifică pentru un randament maxim. thumb_yello

_____________________
_____________________
Esti ceea ce lasi în urma ta.(EC)
Sus In jos
dolion

avatar

Numarul mesajelor : 21221
Varsta : 65
Data de inscriere : 31/05/2009

MesajSubiect: Re: AUTO - Stiri   Sam 16 Apr 2011, 21:44

Azotul diminueaza riscul exploziei unui cauciuc supraincalzit. Anvelopa umflata cu azot isi pastreaza proprietatile indiferent de variatia de temperatura din exterior. Datorita lipsei umiditatii, cauciucul nu este atacat, in special unde face contact cu janta, asa cum se intampla in cazul folosirii aerului.

Specialistii considera ca presiunea din anvelopele umflate cu azot se pastreaza mai mult timp constanta, prevenind uzura prematura a pneurilor. Printre dezavantajele azotului se numara rigidizarea pneului si pretul. in timp ce umflatul traditional cu aer nu are costuri speciale, fiind chiar gratuit la statiile de realimentare cu carburant, umflatul unei anvelope cu azot costa intre 3 si 10 lei noi, in functie de talonul pneului, dar si de locul in care se executa operatiunea.

Anvelopa nu are de suferit daca, dupa o umflare cu azot, se revine la oxigen. in schimb, azotul isi pierde toate calitatile in cazul in care este folosit in anvelopele cu camera. Pneurile avioanelor sunt umflate cu azot. Acest gaz isi pastreaza proprietatile si la altitudinea de 10.000 de metri, unde sunt temperaturi de aproximativ - 55 de grade Celsius. Mihai Heimann, presedintele juriului "Masina Anului in Romania", este convins ca azotul are un rol benefic asupra anvelopelor. "Azotul nu afecteaza structura masinii. Din pacate, costurile fac imposibila raspandirea acestui sistem. Alt dezavantaj nu exista. Dar nici in Occident nu se umfla cauciucurile cu azot."


_____________________
Pentru cine vrea să creadă, am o mie de motive. Pentru cine nu vrea să creadă, n-am nici unul.
Sus In jos
nicuvar

avatar

Numarul mesajelor : 2464
Varsta : 61
Localizare : Timisoara
Data de inscriere : 16/10/2008

MesajSubiect: Re: AUTO - Stiri   Sam 16 Apr 2011, 21:46

As avea ceva de comentat. Aceste stiri din auto nu au ce cauta la sport. La auto din sport eu consider ca ar trebui altfel de stiri, nu despre cauciucuri sau consum de combustibil. Desi, daca ne referim la Romania, sa circuli pe aceste drumuri imposibile este ca si cum ai concura intr-un raliu. Trebuie sa fii un bun pilot ca sa eviti gropile si sa nu ajungi in decor. smile
Pana la urma, poate sa ramana aici, la sport. thumb_yello

_____________________
Membru fondator al PSN: Puterea Suntem Noi!
Sus In jos
http://nicuvar.wordpress.com/
dolion

avatar

Numarul mesajelor : 21221
Varsta : 65
Data de inscriere : 31/05/2009

MesajSubiect: Re: AUTO - Stiri   Sam 16 Apr 2011, 21:48

Nici n-am stiut ca topicul "stiri auto" e la sport. Am crezut ca e o rubrica ce contine toate stirile! Cand vreau sa postez ceva, dau pe cautare "stiri auto".

_____________________
Pentru cine vrea să creadă, am o mie de motive. Pentru cine nu vrea să creadă, n-am nici unul.


Ultima editare efectuata de catre dolion in Sam 16 Apr 2011, 21:49, editata de 1 ori
Sus In jos
Emil Condor

avatar

Numarul mesajelor : 22360
Varsta : 57
Localizare : mereu cu voi
Data de inscriere : 23/08/2008

MesajSubiect: Re: AUTO - Stiri   Sam 16 Apr 2011, 21:49

Nici măcar nu am realizat că discutiile sunt la SPORT!
Am văzut „Stiri Auto” si i-am dat bice. Laughing

O să găsim, cumva un loc si pentru aceste stiri...

Multumim, Nicu! thumb_yello

_____________________
_____________________
Esti ceea ce lasi în urma ta.(EC)
Sus In jos
dolion

avatar

Numarul mesajelor : 21221
Varsta : 65
Data de inscriere : 31/05/2009

MesajSubiect: Re: AUTO - Stiri   Sam 16 Apr 2011, 21:50

Am postat in acelasi timp, Emile, aceeasi idee!

_____________________
Pentru cine vrea să creadă, am o mie de motive. Pentru cine nu vrea să creadă, n-am nici unul.
Sus In jos
Emil Condor

avatar

Numarul mesajelor : 22360
Varsta : 57
Localizare : mereu cu voi
Data de inscriere : 23/08/2008

MesajSubiect: Re: AUTO - Stiri   Sam 16 Apr 2011, 21:53

A mai crăpat un drac, nu-i asa? (parcă asa se spune în popor...) Laughing

_____________________
_____________________
Esti ceea ce lasi în urma ta.(EC)
Sus In jos
nicuvar

avatar

Numarul mesajelor : 2464
Varsta : 61
Localizare : Timisoara
Data de inscriere : 16/10/2008

MesajSubiect: Re: AUTO - Stiri   Sam 16 Apr 2011, 21:54

Pe mine nu ma deranjeaza, dimpotriva. Imi plac stirile auto. Daca le-ati muta la religii, nu as fi aflat de ele. ulala

_____________________
Membru fondator al PSN: Puterea Suntem Noi!
Sus In jos
http://nicuvar.wordpress.com/
Emil Condor

avatar

Numarul mesajelor : 22360
Varsta : 57
Localizare : mereu cu voi
Data de inscriere : 23/08/2008

MesajSubiect: Re: AUTO - Stiri   Sam 16 Apr 2011, 21:55

La POLITICĂ le-ai fi citit cu sigurantă, dar nu răspundeai... Laughing

_____________________
_____________________
Esti ceea ce lasi în urma ta.(EC)
Sus In jos
dolion

avatar

Numarul mesajelor : 21221
Varsta : 65
Data de inscriere : 31/05/2009

MesajSubiect: Re: AUTO - Stiri   Sam 16 Apr 2011, 21:56

Ar trebui o rubrica de stiri principala, defalcata pe stiri din toate domeniile.

_____________________
Pentru cine vrea să creadă, am o mie de motive. Pentru cine nu vrea să creadă, n-am nici unul.
Sus In jos
Emil Condor

avatar

Numarul mesajelor : 22360
Varsta : 57
Localizare : mereu cu voi
Data de inscriere : 23/08/2008

MesajSubiect: Re: AUTO - Stiri   Sam 16 Apr 2011, 21:57

Adică un sub-forum STIRI? De orice natură...
Doar titlul topicului să arate din ce domeniu sunt. La asta te referi, Dolion?

_____________________
_____________________
Esti ceea ce lasi în urma ta.(EC)
Sus In jos
dolion

avatar

Numarul mesajelor : 21221
Varsta : 65
Data de inscriere : 31/05/2009

MesajSubiect: Re: AUTO - Stiri   Sam 16 Apr 2011, 22:04

Da!

_____________________
Pentru cine vrea să creadă, am o mie de motive. Pentru cine nu vrea să creadă, n-am nici unul.
Sus In jos
Emil Condor

avatar

Numarul mesajelor : 22360
Varsta : 57
Localizare : mereu cu voi
Data de inscriere : 23/08/2008

MesajSubiect: Re: AUTO - Stiri   Sam 16 Apr 2011, 22:09

Oookay!
Deci mergem la Forumul SOCIAL, plantăm un subforum STIRI si de acolo mai departe vedem noi...
Corect?

_____________________
_____________________
Esti ceea ce lasi în urma ta.(EC)
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: AUTO - Stiri   

Sus In jos
 
AUTO - Stiri
Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 
Pagina 1 din 3Mergi la pagina : 1, 2, 3  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
LUMINA LUMII :: SOCIAL-POLITIC :: SOCIAL-
Mergi direct la: