Pace!
 
AcasaFAQCautareMembriInregistrareConectare
__Nu sta in poartă, intră!__
Dum 24 Aug 2008, 20:37 Scris de Administrator

VIZITATORII au si ei o sansă de a posta pe acest Forum.
Doar pe acest topic - cine doreste acces la restul Forumului trebuie să se înregistreze.

Ca membri puteti avea acces total la subforumuri ce nu sunt afisate vizitatorilor, cum ar fi Muzică, Politică, Popasuri si altele.

Comentarii: 258
Ultimele subiecte
» CAMERA DE WHISKY
Ieri la 23:39 Scris de Anahoret

» Curiozitati si descoperiri
Ieri la 17:09 Scris de Ion

» LUMEA IN CARE TRAITI
Ieri la 16:40 Scris de Anahoret

» Evenimente, tirguri si expozitii
Mier 17 Ian 2018, 19:26 Scris de Ciprian

» Literatura universala
Mier 17 Ian 2018, 19:13 Scris de Ciprian

» Français
Mier 17 Ian 2018, 14:59 Scris de Anahoret

» ENGLISH
Mier 17 Ian 2018, 11:19 Scris de Anahoret

» JURNALISM
Mar 16 Ian 2018, 18:04 Scris de Anahoret

» Știri politice interne
Mar 16 Ian 2018, 13:16 Scris de Anahoret

» Vorbe de duh spuse de un cinic
Mar 16 Ian 2018, 06:43 Scris de dolion

» OFF TOPIC
Lun 15 Ian 2018, 14:52 Scris de zaraza26

» Chestii funny
Vin 12 Ian 2018, 19:50 Scris de Anahoret

» CACTUS PERFECTUS
Vin 12 Ian 2018, 15:21 Scris de zaraza26

» ISTORIE DIVERSA
Vin 12 Ian 2018, 09:35 Scris de Anahoret

» ION
Mier 10 Ian 2018, 14:29 Scris de Ion

» POPASUL DOLION (III)
Mier 10 Ian 2018, 13:44 Scris de zaraza26

» BANCURI
Mar 09 Ian 2018, 01:26 Scris de Ion

» Urari de sarbatori
Mar 02 Ian 2018, 18:54 Scris de zaraza26

Cuvinte-cheie
altaintrebare curiozitati Vremea sibiu brasov istorie Romania romana 1 placut Literatura comment-143 drumetie LegiuneaDeOnoare este problema jazz maxime bancuri Limba nobel Când English Chestii 23 Popasul
Ianuarie 2018
LunMarMierJoiVinSamDum
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
CalendarCalendar
Top postatori
Emil Condor
 
dolion
 
abbilbal
 
ostrovna
 
zaraza26
 
Anahoret
 
aurora
 
Cristina
 
Ion
 
zuum
 
Cautare
 
 

Rezultate pe:
 

 


Rechercher Cautare avansata

Distribuiți | 
 

 CINEMA

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Urmatorul
AutorMesaj
dolion

avatar

Numarul mesajelor : 21820
Varsta : 66
Data de inscriere : 31/05/2009

MesajSubiect: Re: CINEMA   Mar 09 Apr 2013, 09:46

Capcana
Actiune, Drama, Thriller
Durata: 112 min

Regia: Ric Roman Waugh
Cu: Dwayne Johnson,Susan Sarandon,Nadine Velazquez,Benjamin Bratt,Barry Pepper,Harold Perrineau,Jon Bernthal,JD Pardo, James Allen McCune

Un tata (Dwayne Johnson) porneste intr-o misiune sub acoperire in cadrul departamentului de narcotice pentru a-si elibera fiul arestat pe nedrept dupa ce i s-a inscenat o afacere de amploare cu droguri.


_____________________
Pentru cine vrea să creadă, am o mie de motive. Pentru cine nu vrea să creadă, n-am nici unul.
Sus In jos
dolion

avatar

Numarul mesajelor : 21820
Varsta : 66
Data de inscriere : 31/05/2009

MesajSubiect: Re: CINEMA   Mar 09 Apr 2013, 09:47

Cod Rosu la Casa Alba
Actiune, Thriller
Durata: 119 min

Regia: Antoine Fuqua
Cu: Gerard Butler,Morgan Freeman,Ashley Judd,Radha Mitchell,Aaron Eckhart,Angela Bassett,Dylan McDermott,Cole Hauser,Melissa Leo

Dupa stabilirea unei importante intalniri de negocieri, Casa Alba devine tinta unui atac terorist pus la cale de o grupare nord-coreeana. Printre focuri de arma si detonari de bombe, insusi Presedintele Americii este luat prizonier.
Toate eforturile serviciului se securitate si ale politiei de salvare a institutiei se bazeaza acum pe informatiile furnizate de Mike Bannings, fost membru al gardei prezidentiale, blocat in cladire fara ca teoristii sa stie de existenta sa.

_____________________
Pentru cine vrea să creadă, am o mie de motive. Pentru cine nu vrea să creadă, n-am nici unul.
Sus In jos
dolion

avatar

Numarul mesajelor : 21820
Varsta : 66
Data de inscriere : 31/05/2009

MesajSubiect: Re: CINEMA   Lun 05 Aug 2013, 09:02

Mă dau în vânt după cumpărături (Confessions of a Shopaholic)


_____________________
Pentru cine vrea să creadă, am o mie de motive. Pentru cine nu vrea să creadă, n-am nici unul.
Sus In jos
dolion

avatar

Numarul mesajelor : 21820
Varsta : 66
Data de inscriere : 31/05/2009

MesajSubiect: Re: CINEMA   Lun 05 Aug 2013, 09:03

Partea lui de consolare (Quantum of Solace)


_____________________
Pentru cine vrea să creadă, am o mie de motive. Pentru cine nu vrea să creadă, n-am nici unul.
Sus In jos
dolion

avatar

Numarul mesajelor : 21820
Varsta : 66
Data de inscriere : 31/05/2009

MesajSubiect: Re: CINEMA   Dum 29 Dec 2013, 19:27

Comentarii la care subscriu...

Ajung la disperare. In ultimii ani televiziunile ne tot dau filme romanesti. Facute fie inainte de '89, fie dupa. Toate, fara exceptie (sau, ma rog, n-am gasit eu acea exceptie) sufera de aceeasi problema: nu sunt subtitrate!
Pe vremuri dadeam vina fie pe instalatia de sunet din cinematograf, fie pe calitatea proasta a difuzoarelor din televizoare (desi sunet ca la Stassfurt-ul ala pe lampi, avand carcasa de lemn masiv, n-am mai avut la un televizor). Dar nu mai e cazul. Chiar daca la "cinematograf" n-am mai fost - televizorul mi l-am schimbat de cateva ori. Si tot nu reusesc sa inteleg toate replicile!
Si asta e valabil, repet, pentru toate filmele, indiferent cand au fost produse.
E cineva care lucreaza prin domeniu sa-mi explice ce se intampla?
O fi acelasi inginer de sunet de 'jde ani incoace si inca tot n-a iesit la pensie? (Ma gandesc ca daca Electrecord-ul mai exista il au ca inginer de sunet tot pe Theodor Negrescu)
N-a auzit nimeni de compresie de dinamica sau de postsincron?
De ce la filmele romanesti nu inteleg nimic, iar la cele straine inteleg orice soapta, desi romana e limba mea materna, nu engleza?!? De ce, urmarind "Baieti buni", intelegeam cate o replica-doua dintr-o conversatie intr-un birou intre Florin Calinescu si Cabral, iar in "Bad boys" se consumau depozite intregi de munitie injurul lui Martin Lawrence si Will Smith dar le intelegeam fiecare replica ?
Ok, stiu ca nu am auzul perfect, dar e totusi destul de bun ca sa trec examenele medicale (de exemplu cel pentru carnet). Inseamna ca sunt multi ca mine. Inseamna ca noi, acesti multi, fie nu mergem la cinematograf la filmele romanesti, fie schimbam canalul la televizor daca dam de vreunul. Asta e pierdere pentru cineva. Chiar nu sesizeaza nimeni? Chiar nu face nimieni nimic? Nu poate nimeni sa-l gun3.gif pe acel inginer de sunet care mi-a pus nervii pe moate? Fiindca presupun ca e unul singur, ca prea seamana la calitate sunetul in toate filmele!
Chiar sunt filme romanesti pe care as vrea sa le vad si nu pot! Ok, sunt de acord ca pentru filmele produse deja nu se mai prea poate face nimic, dar vad ca "moda" continua!
Daca tot nu se poate face nimic, oare imi poate da cineva o explicatie, ceva, cel putin sa nu mai fiu atat de frustrat?
Sau poate putem strange cateva sute de mii de semnaturi, ca sa facem cumva sa-i obligam sa subtitreze si filmele romanesti? Asta ar fi o solutie care ar rezolva si filmele deja produse...

Apropo de "sunete". In toate filmele lui nea Sergiu, indiferent ca era despre Mihai Viteazu, al doilea razboi sau dom' Semaca, sunetul exploziei de tun, pistol sau mai stiu eu ce pusca, a fost mereu acelasi. Cred ca pe timpul lui Mihai Viteazu s-au facut niste tunuri bune, care au ajuns sa fie folosite pana in 1945.

In general mi se pare ca volumul vocilor este mult prea mic in comparatie cu volumul sunetelor inconjuratoare. Si dictia actorilor romani cam lasa de dorit, unii parca ar avea o pruna in gura cand vorbesc... si sunt prea teatrali. Unii si in ziua de azi confunda scena de teatru cu platoul de filmare... trist...

Un film romanesc are mult dialog si in prezent, care oboseste... in genul celor americane de dinainte de razboi (vezi Soimul maltez, film la care oricat m-am chinuit, nu am putut citi la fel de repede pe cat vorbeau aia)...

_____________________
Pentru cine vrea să creadă, am o mie de motive. Pentru cine nu vrea să creadă, n-am nici unul.
Sus In jos
dolion

avatar

Numarul mesajelor : 21820
Varsta : 66
Data de inscriere : 31/05/2009

MesajSubiect: Re: CINEMA   Dum 29 Dec 2013, 19:34

Filmele românești – de la pelicule de duzină, la creații de calitate

Multă vreme m-am plâns prietenilor că sunt dezamăgit de aceste filme românești contemporane, care par a stagna în loc să progreseze sau să aducă ceva nou.

Pe aceste filme românești le pot împărți în două categorii. Prima ar fi cea a filmelor comerciale, produse de MediaPro, unde manelele, înjurăturile, silicoanele, prostia omenească și alte cele de prost gust, sunt puse la loc de cinste. Nu cred că problema ar fi producerea unor astfel de filme, ci aceea că sunt singurele filme care aduc un număr impresionant de spectatori în sălile de cinema din întreaga țară.
De partea cealaltă, în cea de-a doua categorie s-ar încadra filmele de conținut, care necesită mai mult de doi neuroni pentru a le viziona și a le înțelege și unde regizori români importanți precum Cristian Mungiu și Cristi Puiu își etalează valoarea. De regulă, acest gen de filme sunt ocolite de cinefilii de consum, cu excepția situației în care pelicula a primit o serie de distincții la diverse festivaluri importante din Europa și datorită căreia sunt extrem de promovate pe posturile de televiziune naționale. Doar într-o asemenea conjunctură filme precum 4 luni, 3 săptămâni și 2 zile (2007), Despre oameni și melci (2012) sau După dealuri (2012), au putut strânge zeci de mii de români în cinematografe.

Ar mai putea exista și o a treia categorie de filme românești, cea a filmelor marca Sergiu Nicolaescu, dar nu vreau să vorbesc despre ele deoarece ar fi prea multe reproșuri de adus. Dacă la prima categorie mă deranjează faptul că este promovată lipsa de cultură, la cea de-a doua mă deranjează faptul că majoritatea scenariilor au la bază câte o întâmplare din epoca comunistă sau referințe la acea epocă pe care tinerii din ziua de astăzi nu au cunoscut-o. Sunt de acord că este important să ne cunoaștem istoria, să învățăm din greșelile trecutului, dar atunci când nu putem lăsa trecutul deoparte și să privim spre viitor, avem o problemă.

Consider că problema actuală a filmelor românești nu este cea a slabei calități regizorale sau actoricești, căci oameni talentați avem destui în ambele categorii. Problema, din punctul meu de vedere, este aceea a legăturii noastre cu perioada comunistă de care, se pare, că ne este frică să ne desprindem. Ne lipsesc filmele românești pentru noua generație de tineri, filmele românești ce tratează probleme și situații contemporane (dar nu cele de Cancan), filmele românești care ar marca o generație așa cum a făcut-o Liceeni în 1987 și în anii următori…
Câțiva au avut curajul de a veni mai aproape de publicul tânăr, de a realiza filme în care acesta să se poată regăsi în prezent sau trecutul apropiat, de a crea filme care să se afle la granița dintre filmele de consum (comerciale) și filmele de conținut. Aceste eforturi sunt apreciate și de aceea merită a fi menționate în cadrul acestui articol.

Schimb valutar (2008)



Websitestory (2010)



Bună! Ce faci? (2010)



http://amdoar18ani.ro/filmele-romanesti-de-la-pelicule-de-duzina-la-creatii-de-calitate/

_____________________
Pentru cine vrea să creadă, am o mie de motive. Pentru cine nu vrea să creadă, n-am nici unul.
Sus In jos
dolion

avatar

Numarul mesajelor : 21820
Varsta : 66
Data de inscriere : 31/05/2009

MesajSubiect: Re: CINEMA   Dum 29 Dec 2013, 19:42

Cronica Filmului:
Cinema cu handicap de Eugenia Vodă

A apărut pe piață primul film românesc al lui 2002 - Noro, de Radu Gabrea - și primul film românesc, după nici nu mai știm cîtă vreme, care a fost lansat "normal", adică cu premieră și caiet de presă. Pentru că, între timp, au mai apărut niște "filme românești", dar de un nivel atît de descumpănitor de scăzut, încît înșiși autorii lor n-au mai vrut nici conferințe de presă, nici cronici, nici publicitate, n-au mai vrut nimic decît tăcere; au avut-o din plin. În ceea ce mă privește, deși știu că e absurd, fiind vorba de o artă a spectacolului - cred că nu trebuie "să te bagi cu forța" într-o sală de proiecție; cred că trebuie respectat dreptul unui cineast de a fi "lăsat în pace" în durerea lui, în eșecul lui... Se știe, dacă un manuscris ratat poate fi rupt sau aruncat în foc fără nici o pagubă, pentru că el nu-i aparține decît autorului, un film, oricît de prost, trebuie neapărat aruncat pe piață, ca să recupereze o cît de mică parte din cheltuielile, prin definiție, mari. Problema este că în România, din diverse cauze (un sistem de difuzare viciat, un parc de săli catastrofal, o piață televizistică săracă) nici un film autohton, indiferent dacă e bun sau prost, populist sau elitist, scump sau ieftin, nu are nici o șansă, din start, să-și acopere, din încasări, cheltuielile de producție. În aceste condiții, atîta vreme cît se dovedește incapabil să intre într-un circuit real de distribuție internațională, ca un produs viabil și competitiv, filmul românesc e sortit să joace, mereu, același joc: de-a subvenția și de-a falimentul. În ceea ce se înțelege prin cultura performantă a unei economii de piață veritabile (ceea ce, evident, deocamdată nu e cazul nostru) filmul românesc e un produs născut cu handicap. Nici noul Noro nu face excepție.
Am văzut filmul la Scala, într-o după-amiază de sîmbătă, într-o sală goală. Departe de mine imaginea maselor care ar trebui să ia cu asalt cinematograful pentru că a apărut "un nou film românesc"! Și totuși, poți să te prefaci că nu vezi? Poți să ignori întîlnirea ratată dintre un film și "publicul lui", altul decît cel al premierei de gală? Nu înseamnă să-i recunoști, o dată în plus, condiția de "film cu handicap"?
Apoi, în același sens, am remarcat, în unele comentarii apărute în presă după premieră, o deplasare a accentului de pe obiect (filmul propriu-zis) pe subiect (povestea unui copil cu "handicap locomotor", interpretat chiar de un copil cu handicap locomotor) și un anumit ton călduț de "bunăvoință obligatorie" (care, bănuiesc, pentru un cineast autentic, cum e Gabrea, trebuie să sune enervant). E adevărat că, în contextul de semi-deșert al cinematografiei românești de azi, în care apariția meteorică a cîte unei premiere are ceva de ciudățenie eroică, orice cronicar de bună credință simte că nu are dreptul moral să nu se bucure atunci cînd, iată, apare un film lucrat atent, de un regizor temeinic, cu un generic reunind atîția profesioniști respectabili! Condiția de trouble fête a criticului este, în aceste condiții, mai ingrată decît oricînd.
"Am convingerea că filmul va însemna ceva nou în peisajul filmului românesc și european", spune Radu Gabrea într-un recent interviu. Aș fi fericită să mă înșel, dar recunosc că nu am cîtuși de puțin aceeași convingere. Dimpotrivă. Cu cîteva mici modificări de scenariu, Noro ar fi putut fi făcut, exact ca și acum, și pe vremea lui Ceaușescu (dacă ar fi existat, prin absurd, comanda ideologică: "un film educativ despre un copil cu handicap"). Altfel spus, filmul nu reușește să spargă, decît rareori, o pojghiță de convențional, de clișeu, de previzibil, care îmbracă totul. Totul - cu excepția micuțului din rolul principal - Tudor Necula, un copil cu o substanță sufletească excepțională, pe care regizorul a știut să o pună, cinematografic, în valoare; aducîndu-și, în film, propria condiție - de pui de om hărăzit să se miște greu, ca într-o continuă zbatere de pasăre rănită - , copilul aduce un adevăr și o autenticitate răvășitoare; paradoxal, el e un personaj memorabil în sine, dincolo de ficțiunea propriu-zisă. Marea calitate a filmului e tocmai inocența știutoare a acestui copil, miraculoasa demnitate cu care își trăiește handicapul.
Ideea - bună - a scenariului (scris de Răsvan Popescu și de regizor) e aceea de a pune într-o continuă balanță dramaturgică forța secretă a unui copil neajutorat și vulnerabilitatea lumii "normale" din jur. O altă idee interesantă e aceea de a plasa copilul, iubit de fiecare din părinți, în infernul unei familii fără iubire - un tată și o mamă pe care nu îi mai ține împreună "decît" acel copil dependent... O mamă, costumieră de teatru, șomeră, cu bască retro și gesturi teatrale, hotărîtă să "tragă" de copil, să-l antreneze pentru și întru "normalitate" (Victoria Cociaș, uneori cu un aer de duritate "SS-istă", provenit, parcă, din altă piesă). Un tată polițist de cartier, care lucrează numai noaptea, ca ziua să stea cu copilul, un personaj din care Dorel Vișan construiește, cu naturalețea-i inconfundabilă, un om cu temperament dublu, dacă se poate spune așa: acru și blazat noaptea, tandru, devotat și copilăros ziua, cu copilul. "Ce fac, iarna, florile?", își întreabă Noro părinții. Dorm, zice tata. Mor, zice mama. Sensibilitatea lui Noro e cîmpul de luptă al ciocnirilor dintre părinți, în fapt al ciocnirii între două tipuri de a înțelege viața și educația: între cultul iluziei și cultul lucidității...
Emoția filmului, atîta cîtă este (adică puțină) e una mereu "studiată" și ținută în surdină. Secvențele se înșiruie demonstrativ și expozitiv, ca plantele din ierbarul lui Noro. Un aer sălciu, artificial, un vînt de scenă bate peste mai toate momentele în care nu apare Noro (ex. vizita la domiciliu a inspectorului, spovedania mamei, dezlănțuirea polițistului tînăr care izbește duba cu bastonul de cauciuc - pentru prima dată un actor talentat, ca Marius Stănescu, prins pe picior greșit)...
Finalul împinge filmul într-o direcție falsă: copilul e urcat de tată, cu chiu cu vai, pe scara unui tobogan uriaș, de unde își dă drumul, apoteotic! Ca și cînd depășirea unui handicap ar însemna, neapărat, mimarea "normalității"... Intuind, parcă, eroarea, autorul îi lipește acestui final o declarație concluzivă, a copilului, extrasă ca dintr-un jurnal vizual (cu frînturi risipite și în restul filmului): "deci după părerea mea nimeni nu are nici o vină, trebuie să-mi duc crucea mai departe, să lupt și totul va fi bine".

O concluzie potrivită nu numai acestui film, dar și unei întregi cinematografii cu handicap. Noro, O producție Artis Film România și Compania Română de Radio și TV. Distribuit de: Ro-Image 2000. Regia Radu Gabrea. Scenariul: Răsvan Popescu și Radu Gabrea. Imaginea: Marian Stanciu. Muzica: Adrian Enescu. Montaj: Melania Oproiu. Decoruri: Mircea Rîbinski. Sunet: Anușavan Salamanian. Cu: Tudor Necula, Dorel Vișan, Victoria Cociaș...

_____________________
Pentru cine vrea să creadă, am o mie de motive. Pentru cine nu vrea să creadă, n-am nici unul.
Sus In jos
dolion

avatar

Numarul mesajelor : 21820
Varsta : 66
Data de inscriere : 31/05/2009

MesajSubiect: Re: CINEMA   Dum 29 Dec 2013, 19:47

Adio filme romanesti! Descentralizarea va distruge cinematografia, avertizeaza cineastii...

Peste 40 de regizori, scenaristi si actori, printre care: Cristi Puiu, Corneliu Porumboiu, Nae Caranfil, Radu Muntean, Lucian Pintilie, Ada Solomon, Tudor Giurgiu si Calin Netzer, au semnat o scrisoare de protest fata de prevederile din Legea descentralizarii.

In scrisoarea adresa premierului Victor Ponta si vicepremierului Liviu Dragnea, cineastii protesteaza fata de doua din prevederile din proiectul Legii descentralizarii. Prima prevede ca 50% din veniturile la Fondul Cinematografic sa treaca in administrarea consiliilor si primariilor locale, pentru intretinerea sau construirea de noi cinematografe, se arata in comunicatul aparut pe filmreporter.ro.
Acesti bani erau folositi pana acum la finantarea productiei de film si cu timpul sumele colectate s-au diminuat oricum. "Daca, in 2007, la Fond s-au colectat 40.000.000 de lei, in 2012, suma s-a diminuat pana la 25.000.000 de lei", se arata in scrisoare.

The Guardian: Noul val al cinematografiei romane ar putea seca, daca nu este sustinut si acasa

Al doilea punct din proiectul de lege care a starnit reactia cineastilor romani este cel care propune ca un numar de peste 180 de sali de cinematograf aflate in administrarea RADEF "Romania-Film" sa treaca "in domeniul public al unitatilor administrativ-teritoriale, dupa caz, si in administrarea autoritatilor administratiei publice locale".
Semnatarii scrisorii ii atrag atentia premierului Victor Ponta si vicepremierului Liviu Dragnea ca 107 sali care au intrat anterior in administrarea autoritatilor locale si-a pierdut obiectul de activitate, dintre acestea doar 3 mai functionand pana acum ca cinematografe.

Regizorul "Pozitiei copilului": In Romania facem filme doar pentru a fi vazute in strainatate

Semnatarii scrisorii cer, in consecinta, "Pastrarea intacta a Fondului Cinematografic al CNC si eliminarea oricaror propuneri de micsorare a Fondului prin diferite masuri care vizeaza fie diminuarea unor contributii la Fond fie transferuri de sume catre autoritati locale".
De asemenea, ei cer pastrarea unei retele de 26 de sali de cinema in toata tara in subordinea ministerului Culturii sau Centrului National al Cinematografiei, sali in care sa se poata difuza film romanesc si european.

http://www.ziare.com/cultura/regizori/adio-filme-romanesti-descentralizarea-va-distruge-cinematografia-avertizeaza-cineastii-1266519

_____________________
Pentru cine vrea să creadă, am o mie de motive. Pentru cine nu vrea să creadă, n-am nici unul.
Sus In jos
Anahoret

avatar

Numarul mesajelor : 7085
Varsta : 56
Localizare : Deocamdată pe lumea asta
Data de inscriere : 11/12/2008

MesajSubiect: Re: CINEMA   Dum 29 Dec 2013, 23:23

Da! Eugenia Vodă nu se dezminte!

_____________________
Free your mind!
Sus In jos
dolion

avatar

Numarul mesajelor : 21820
Varsta : 66
Data de inscriere : 31/05/2009

MesajSubiect: Re: CINEMA   Lun 30 Dec 2013, 07:50

Si eu o admir, cu toata impotrivirea mea de misogin (in devenire)!

_____________________
Pentru cine vrea să creadă, am o mie de motive. Pentru cine nu vrea să creadă, n-am nici unul.
Sus In jos
dolion

avatar

Numarul mesajelor : 21820
Varsta : 66
Data de inscriere : 31/05/2009

MesajSubiect: Re: CINEMA   Vin 03 Ian 2014, 11:43

Cel mai piratat film al anului 2013

Unul dintre filmele care a avut premiera la finalul anului 2012, a fost descarcat ilegal de 8,4 milioane de ori prin intermediul aplicatiei BitTorrent, ocupand astfel prima pozitie in topul celor mai piratate filme in 2013.
Potrivit site-ului TorrentFreak.com, "Hobbitul: O calatorie neasteptata/ The Hobbit: An Unexpected Journey" a fost cel mai piratat film al anului 2013, fiind urmat indeaproape de "Django dezlantuit/ Django Unchained", "Furios si iute 6/ Fast & Furious 6" si "Omul de otel 3/ Iron Man 3".
Pelicula "The Hobbit: An Unexpected Journey", care a fost lansata in decembrie 2012, a avut incasari de peste 1 miliard de dolari la nivel global, informeaza contactmusic.com, potrivit mediafax.

_____________________
Pentru cine vrea să creadă, am o mie de motive. Pentru cine nu vrea să creadă, n-am nici unul.
Sus In jos
Anahoret

avatar

Numarul mesajelor : 7085
Varsta : 56
Localizare : Deocamdată pe lumea asta
Data de inscriere : 11/12/2008

MesajSubiect: Re: CINEMA   Vin 03 Ian 2014, 14:34

În principiu, nu sunt de acord cu descărcarea copiilor-pirat, fiindcă sunt conștient că mulți oameni își câștigă exitența din drepturile de autor. Dar accept situația, în condițiile în care casele de discuri și casele de producție se lăcomesc și pun niște prețuri... nesimțite.  Twisted Evil

_____________________
Free your mind!
Sus In jos
dolion

avatar

Numarul mesajelor : 21820
Varsta : 66
Data de inscriere : 31/05/2009

MesajSubiect: Re: CINEMA   Mier 22 Ian 2014, 08:27





O fotografie din 1956 cu celebrul cuplu de actori Stan și Bran a devenit viral pe internet după publicarea ei pe contul de Facebook Classic Hollywood/Los Angeles Times. Aceasta este ultima fotografie a celor doi, iar actorii sunt de nerecunoscut. Până acum, fotografia a primit peste 6.400 de like-uri și a fost distribuită de peste 2.700 de ori. În imaginea postată pe Facebook, cei doi actori sunt de nerecunoscut. Bran (în vârstă de 64 de ani) este mult mai slab față de cum îl știe publicul, iar Stan (66 de ani) este și el foarte îmbătrânit. Imaginea face parte din ultima ședință foto pe care Laurel and Hardy au făcut-o, în 1956. Tot atunci, cei doi au apărut pentru ultima dată și într-un filmuleț, potrivit stirileprotv.ro. Ultimul videoclip al faimosului cuplu a fost filmat în 1956, acasă la Stan, unde Bran se afla în vizită. Bran a murit la un an după aceea, iar Stan a încetat din viață opt ani mai târziu. Stan Laurel și Oliver Hardy au fost pionierii comediei burlești, în perioada anilor ’20 – ’50. Deși seria de gaguri care i-a făcut celebri se numește „Laurel and Hardy“, ei sunt cunoscuți publicului român drept Stan și Bran.


_____________________
Pentru cine vrea să creadă, am o mie de motive. Pentru cine nu vrea să creadă, n-am nici unul.
Sus In jos
dolion

avatar

Numarul mesajelor : 21820
Varsta : 66
Data de inscriere : 31/05/2009

MesajSubiect: Re: CINEMA   Mier 29 Ian 2014, 16:34

Romania, singura tara din Europa in care filmul "Nymphomaniac Vol. II" este interzis

Lungmetrajul "Nymphomaniac Vol. II", de Lars von Trier, a fost interzis in cinematografele romanesti, unde urma sa ruleze din 7 februarie, dupa ce a primit din partea Centrului National al Cinematografiei clasificarea "I.M.-18-XXX" - filme interzise minorilor si proiectiei cu public.
Potrivit unui comunicat, "Nymphomaniac Vol. II" este incadrat ca fiind un film "interzis minorilor si interzis proiectiei cu public".
Comisia va elibera certificatul de clasificare abia in data de 30 ianuarie. Deocamdata, notificarea a fost facuta doar telefonic, urmand ca distribuitorul Independenta Film sa depuna o contestatie imediat ce va primi informarea oficiala, transmite MEDIAFAX.
"Nymphomaniac Vol. I", in regia lui Lars von Trier, care este difuzat deja in cinematografele din Romania din 17 ianuarie, a primit de la CNC clasificarea "IM-18".
Acest "caz de cenzura", potrivit comunicatului, este unic in Europa, Romania fiind singura tara in care "Nymphomaniac Vol. II" este interzis. In celelalte tari in care a fost lansat, filmul lui Lars von Trier a primit urmatoarele clasificari: Estonia - "R14" pentru "Vol. I" si "R16" pentru "Vol. II", Germania - "R16" pentru ambele parti, Danemarca - "R15" pentru ambele parti, Olanda - "R16" pentru ambele parti, Franta - "R12" pentru "Vol. I" si "R16" pentru "Vol. II", Cehia - "R18" pentru ambele parti si Elvetia - "R16" pentru ambele parti.
Centrul National al Cinematografiei este autoritatea care asigura clasificarea filmelor difuzate in Romania. Conform legii, clasificarea este urmatoarea: filme pentru audienta generala, semnalizate prin marcajul "A.G"., filme care pot fi vizionate de copii sub 12 ani, numai cu acordul parintilor, semnalizate prin marcajul "A.P.-12", filme nerecomandate tinerilor sub 15 ani, semnalizate cu marcajul "N-15", filme interzise minorilor, semnalizate prin marcajul "I.M.-18", filme interzise minorilor si proiectiei cu public, semnalizate prin marcajul "I.M.-18-XXX" (cazul "Nymphomaniac Vol. II") si filme cu interdictie de comunicare, semnalizate cu marcajul "I.C."
Potrivit sursei citate, "Nymphomanic Vol. II" nu este singurul film care a primit o astfel de clasificare din partea CNC. Astfel, in martie 2008, filmul horror "Saw IV" a primit rating-ul "IM-18-XXX", pentru "scene cu un continut excesiv de cruzime sau sadism". Totusi, la contestatia distribuitorului News Films, comisia CNC s-a reunit pentru o noua vizionare si a admis contestatia, astfel ca filmul "Saw IV" a putut rula in cinematografele din Romania cu clasificarea "IM-18".
Filmul "Nymphomaniac Vol. II" avea programata premiera in cinematografele romanesti pe data de 7 februarie.
"Nymphomaniac" este o productie Zentropa Entertainments, compania regizorului danez Lars von Trier.
"Nymphomaniac" este epopeea erotica a unei femei al carei traseu, de la nastere si pana la varsta de 50 de ani, este povestit de personajul principal, Joe, cea care si-a pus diagnosticul de nimfomana. In dupa-amiaza unei ierni geroase, batranul, dar inca sarmantul burlac Seligman o descopera pe Joe batuta si prabusita pe o alee laturalnica. O ia acasa si ii ingrijeste ranile, in timp ce incearca sa afle cate ceva despre viata ei. Seligman este cel care, vreme de opt capitole, ii asculta povestea cea complicata si intesata de interjectii a nimfomanei Joe.
Filmul are o galerie impresionanta de actori: Charlotte Gainsbourg (Joe la maturitate), Stellan Skarsgćrd, Uma Thurman, Willem Dafoe, Shia LaBeouf, Udo Kier, Christian Slater, Stacy Martin (tanara Joe) si altii.

_____________________
Pentru cine vrea să creadă, am o mie de motive. Pentru cine nu vrea să creadă, n-am nici unul.
Sus In jos
dolion

avatar

Numarul mesajelor : 21820
Varsta : 66
Data de inscriere : 31/05/2009

MesajSubiect: Re: CINEMA   Mar 04 Mar 2014, 07:30

Confruntare între nou și vechi la Oscar 2014

Ceremonia celei de-a 86-a ediție a Premiilor Oscar a fost amânată cu o săptămână mai târziu decât în mod normal pentru a nu se suprapune cu difuzarea Jocurilor Paralimpice de Iarnă, ediția Sochi 2014. Ellen DeGeneres a fost pentru a doua oară gazdă, ea onorând cu prezența și șarmul său de actriță de comedie și ediția a 79-a din 2007.

“Gravity” a câștigat 7 premii, cele mai multe din cadrul acestei ceremonii, incluzând categoria Cel mai bun regizor pentru Alfonso Cuarón. “12 Years a Slave” a câștigat trei torfee, inclusiv Cel mai bun film și Cea mai bună actriță în rol secundar pentru Lupita Nyong’o. “Dallas Buyers Club” a triumfat în trei categorii și a devenit cel de-al cincilea film din istorie care a câștigat secțiunile Cel mai bun actor în rol principal (Matthew McConaughey) și Cel mai bun actor în rol secundar (Jared Leto).

Printre ceilalți câștigători s-au numărat “Frozen” și “Marele Gatsby”, fiecare cu câte două trofee. Cate Blanchett a câștigat premiul pentru secțiunea Cea mai bună actriță în rol principal pentru rolul său din “Blue Jasmine”, singurul trofeu obținut de film. Celelalte filme care au mai câștigat câte un trofeu au fost: “The Great Beauty”, “Helium”, “Her”, “The Lady in Number 6: Music Saved My Life”, “Mr Hublot” și “20 Feet from Stardom”. Cuarón și Catherine Martin au fost singurii care au câștigat individual câte două trofee fiecare.

Iată câștigătorii și nominalizații la principalele categorii:

Cel mai bun film
“12 Years a Slave” – Brad Pitt, Dede Gardner, Jeremy Kleiner, Steve McQueen, Anthony Katagas

Nominalizări:
“American Hustle” – Charles Roven, Richard Suckle, Megan Ellison, Jonathan Gordon
“Captain Phillips” – Scott Rudin, Dana Brunetti, Michael De Luca
“Dallas Buyers Club” – Robbie Brenner, Rachel Winter
“Gravity” – Alfonso Cuarón, David Heyman
“Her” – Megan Ellison, Spike Jonze, Vincent Landay
“Nebraska” – Albert Berger, Ron Yerxa
“Philomena” – Gabrielle Tana, Steve Coogan, Tracey Seaward
“The Wolf of Wall Street” – Martin Scorsese, Leonardo DiCaprio, Joey McFarland, Emma Tillinger Koskoff

Cel mai bun regizor
Alfonso Cuarón – “Gravity”

Nominalizări:
David O. Russell – “American Hustle”
Alexander Payne – “Nebraska”
Steve McQueen – “12 Years a Slave”
Martin Scorsese – “The Wolf of Wall Street”

Cel mai bun actor în rol principal
Matthew McConaughey – “Dallas Buyers Club”

Nominalizări:
Christian Bale – “American Hustle”
Bruce Dern – “Nebraska”
Leonardo DiCaprio – “The Wolf of Wall Street”
Chiwetel Ejiofor – “12 Years a Slave”

Cea mai bună actriță în rol principal
Cate Blanchett – “Blue Jasmine”

Nominalizări:
Amy Adams – “American Hustle”
Sandra Bullock – “Gravity”
Judi Dench – “Philomena”
Meryl Streep – “August: Osage County”

Cel mai bun actor în rol secundar
Jared Leto – “Dallas Buyers Club”

Nominalizări:
Barkhad Abdi – “Captain Phillips”
Bradley Cooper – “American Hustle”
Michael Fassbender – “12 Years a Slave”
Jonah Hill – “The Wolf of Wall Street”

Cea mai bună actriță în rol secundar
Lupita Nyong’o – “12 Years a Slave”

Nominalizări:
Sally Hawkins – “Blue Jasmine”
Jennifer Lawrence – “American Hustle”
Julia Roberts – “August: Osage County”
June Squibb – “Nebraska”

Cel mai bun scenariu original
“Her” – Spike Jonze

Nominalizări:
“American Hustle” – Eric Warren Singer, David O. Russell
“Blue Jasmine” – Woody Allen
“Dallas Buyers Club” – Craig Borten, Melisa Wallack
“Nebraska” – Bob Nelson

Cel mai bun scenariu adaptat
“12 Years a Slave” – John Ridley

Nominalizări:
“Before Midnight” – Richard Linklater, Julie Delpy, Ethan Hawke
“Captain Phillips” – Billy Ray
“Philomena” – Steve Coogan, Jeff Pope
“The Wolf of Wall Street” – Terence Winter

Cel mai bun film de animație
“Frozen” – Chris Buck, Jennifer Lee, Peter Del Vecho

Nominalizări:
“The Croods” – Kirk DeMicco, Chris Sanders, Kristine Belson
“Despicable Me 2″ – Pierre Coffin, Chris Renaud, Chris Meledandri
“Ernest & Celestine” – Benjamin Renner, Didier Brunner
“The Wind Rises” – Hayao Miyazaki, Toshio Suzuki

Cel mai bun film străin
“The Great Beauty” (Italy) – Paolo Sorrentino

Nominalizări:
“The Broken Circle Breakdown” (Belgium) – Felix Van Groeningen
“The Hunt” (Denmark) – Thomas Vinterberg
“The Missing Picture” (Cambodia) – Rithy Panh
“Omar” (Palestine) – Hany Abu-Assad

Cel mai bun cântec original
“Let It Go” (“Frozen”) – Kristen Anderson-Lopez, Robert Lopez

Nominalizări:
“Happy” (“Despicable Me 2″) – Pharrell Williams
“The Moon Song” (“Her”) – Karen Orzolek, Spike Jonze
“Ordinary Love” (“Mandela: Long Walk to Freedom”) – U2
“Alone, Yet Not Alone” (“Alone Yet Not Alone”) – Bruce Broughton, Dennis Spiegel (nominalizare revocată)

Cea mai bună coloană sonoră
“Gravity” – Steven Price

Nominalizări:
“The Book Thief” – John Williams
“Her” – William Butler and Owen Pallett
“Philomena” – Alexandre Desplat
“Saving Mr. Banks” – Thomas Newman

Cea mai bună editare de sunet
“Gravity” – Glenn Freemantle

Nominalizări:
“All Is Lost” – Steve Boeddeker, Richard Hymns
“Captain Phillips” – Oliver Tarney
“The Hobbit: The Desolation of Smaug” – Brent Burge, Chris Ward
“Lone Survivor” – Wylie Stateman

Cea mai bună mixare de sunet
“Gravity” – Skip Lievsay, Niv Adiri, Christopher Benstead, Chris Munro

Nominalizări:
“Captain Phillips” – Chris Burdon, Mark Taylor, Mike Prestwood Smith, Chris Munro
“The Hobbit: The Desolation of Smaug” – Christopher Boyes, Michael Hedges, Michael Semanick, Tony Johnson
“Inside Llewyn Davis” – Skip Lievsay, Greg Orloff, Peter F. Kurland
“Lone Survivor” – Andy Koyama, Beau Borders, David Brownlow

Cea mai bună editare de film
“Gravity” – Emmanuel Lubezki

Nominalizări:
“The Grandmaster” – Philippe Le Sourd
“Inside Llewyn Davis” – Bruno Delbonnel
“Nebraska” – Phedon Papamichael
“Prisoners” – Roger Deakins

Cele mai bune costume
“The Great Gatsby” – Catherine Martin

Nominalizări:
“American Hustle” – Michael Wilkinson
“The Grandmaster” – William Chang Suk Ping
“The Invisible Woman” – Michael O’Connor
“12 Years a Slave” – Patricia Norris

Publicat de Veronica Șerbănoiu in Cinema, Știri

_____________________
Pentru cine vrea să creadă, am o mie de motive. Pentru cine nu vrea să creadă, n-am nici unul.
Sus In jos
dolion

avatar

Numarul mesajelor : 21820
Varsta : 66
Data de inscriere : 31/05/2009

MesajSubiect: Re: CINEMA   Joi 20 Mar 2014, 19:38

1001 filme pe care trebuie să le vezi în timpul vieții



Bazat pe cartea lui Steven Jay Schneider, acest clip a fost realizat în aproximativ un an de zile de către Jonathan Keogh și reprezintă o trecere în revistă a celor mai bune 1001 filme, ordonate cronologic, pe care merită să le vezi într-o viață. Este un clip pe care nu trebuie să-l ratezi!
Această compilație este o listă cu toate filmele care merită să fie vazute de o persoană de-a lungul vieții.
Este un clip foarte antrenant iar muzica aleasă completează foarte bine această realizare.
Lista cuprinde filme din toate timpurile, atât blockbustere, cât și ecranizări care au fost premiate la diverse festivaluri sau apreciate de critici și inventariază totodată cele mai memorabile creații din istoria cinematografului.
Vă prezentăm mai sus clipul cu cele 1001 filme, pe care nu trebuie să le ratați!

Sursa: Youtube

Text: LiveBiz

_____________________
Pentru cine vrea să creadă, am o mie de motive. Pentru cine nu vrea să creadă, n-am nici unul.
Sus In jos
dolion

avatar

Numarul mesajelor : 21820
Varsta : 66
Data de inscriere : 31/05/2009

MesajSubiect: Re: CINEMA   Vin 05 Sept 2014, 12:48


_____________________
Pentru cine vrea să creadă, am o mie de motive. Pentru cine nu vrea să creadă, n-am nici unul.
Sus In jos
Anahoret

avatar

Numarul mesajelor : 7085
Varsta : 56
Localizare : Deocamdată pe lumea asta
Data de inscriere : 11/12/2008

MesajSubiect: Re: CINEMA   Vin 05 Sept 2014, 18:42

O femeie deșteaptă, care a știut să-și păstreze frumusețea și la senectute! thumb_yello

_____________________
Free your mind!
Sus In jos
ostrovna

avatar

Numarul mesajelor : 13542
Varsta : 60
Data de inscriere : 03/03/2009

MesajSubiect: Re: CINEMA   Sam 13 Sept 2014, 19:43

Sus In jos
dolion

avatar

Numarul mesajelor : 21820
Varsta : 66
Data de inscriere : 31/05/2009

MesajSubiect: Re: CINEMA   Sam 29 Noi 2014, 20:19


_____________________
Pentru cine vrea să creadă, am o mie de motive. Pentru cine nu vrea să creadă, n-am nici unul.
Sus In jos
dolion

avatar

Numarul mesajelor : 21820
Varsta : 66
Data de inscriere : 31/05/2009

MesajSubiect: Re: CINEMA   Sam 29 Noi 2014, 20:40


_____________________
Pentru cine vrea să creadă, am o mie de motive. Pentru cine nu vrea să creadă, n-am nici unul.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator
avatar


MesajSubiect: Re: CINEMA   Sam 29 Noi 2014, 21:11

@dolion a scris:
Asa, sunt grupate pe ani...

http://anuntulvideo.ro/complete?cat=1&order_imdb=

Interesant! Merci, Dolion thumb_yello Si asa se apropie sarbatorile, niste filme sunt mai mult decat binevenite. Abia astept.
Sus In jos
dolion

avatar

Numarul mesajelor : 21820
Varsta : 66
Data de inscriere : 31/05/2009

MesajSubiect: Re: CINEMA   Dum 30 Noi 2014, 07:02

Cu multa placere, Mihaela... pacat ca nu sunt toate titrate in romana... care au titrare scrie in titlu! Dar tot raul e spre bine, mai invatam nitica engleza... nu m-am uitat daca sunt si in alte limbi, ca atunci am pus-o!

_____________________
Pentru cine vrea să creadă, am o mie de motive. Pentru cine nu vrea să creadă, n-am nici unul.
Sus In jos
dolion

avatar

Numarul mesajelor : 21820
Varsta : 66
Data de inscriere : 31/05/2009

MesajSubiect: Re: CINEMA   Dum 21 Dec 2014, 13:36

Imigrantii (SUA 2009) Drama,Subtitrat RO / 113 minute


_____________________
Pentru cine vrea să creadă, am o mie de motive. Pentru cine nu vrea să creadă, n-am nici unul.
Sus In jos
Anahoret

avatar

Numarul mesajelor : 7085
Varsta : 56
Localizare : Deocamdată pe lumea asta
Data de inscriere : 11/12/2008

MesajSubiect: Re: CINEMA   Vin 26 Dec 2014, 00:23

Serialele turcești iau cu asalt America Latină, leagănul telenovelelor
Serialele turcești cuceresc publicul din America Latină obișnuit de mulți ani cu telenovelele locale însă dornic de teme cinematografice încărcate de mai mult romantism, scrie Agenția France Presse (AFP).

Succesul unui prim serial turcesc difuzat în Chile, intitulat "Arabian Nights" s-a extins la țările din jur — Argentina, Columbia, Peru, Bolivia — și tinde să cuprindă întreg continentul, relatează sursa citată.

"Serialele turcești spun povești romantice foarte tradiționale, care conțin în fond marile teme universale care nu se perimează niciodată", a explicat sociologul Manuela Gumucio, șeful Observatorului Media din Chile.

În America Latină, unde proliferează astăzi povești "narcotelenovelistice" legate de traficul de droguri, precum și seriale erotice, melodramele turcești despre povești de dragoste au căutare în rândul publicului, a declarat pentru AFP criticul de televiziune René Naranjo.
SURSA ›› bit.ly 1vtlZwz

_____________________
Free your mind!
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: CINEMA   

Sus In jos
 
CINEMA
Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 
Pagina 6 din 7Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
LUMINA LUMII :: DIVERTISMENT :: ACTIUNEA "DIVERSE"-
Mergi direct la: